دروغ عاشقانه

tick

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 2441
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

محکوم کردن توهین به پیامبر




دروغ عاشقانه

 روشنی شبای تارم همدم ناشناسم
توی این سکوت کوچه با تو من نمی هراسم
بی تو من چه بی پناهم با تو من چه بی نیازم
ترانه ها جون می گیرن آخه تو صدای سازم
لحظه های با تو بودن لحظه های بی شکایت
لحظه های خوب عشقو تو سکوت بی نهایت
نگو این ترانه بازم یه دروغ عاشقانه س
نازنین حرف دلم رو,نگو که بازم بهانه س
قصه لیلی و مجنون قصه خواب و خیاله
عشق ما عشق حقیقی عشقی که همتا نداره
توی گرمی نگاهت یه سبد ترانه دارم
تو شبای بی ستاره واسه تو ماه رو میارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: متن اهنگ, دروغ عاشقانه, امیر عظیمی, ,
نوشته شده توسط milad در پنج شنبه 15 اسفند 1392

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tick33
Design By : wWw.Theme-Designer.Com